My Location My Location

My LocationMy Location

Use the Where? below to locate cities or browse

نصب مجدد واتساپ بدون پاک‌شدن اطلاعات و گروه‌ها by Zoomit ir

ساخت شماره مجازی شما را از دردسر ثبت‌نام و احراز هویت در سایت‌های خارجی نجات می‌دهد. علاوه بر هک واتساپ از طریق ikeymonitor تمام داده های ذخیره شده در کلیپ بورد گوشی هوشمند در اختیار شما خواهد بود. شما می توانید محتوای کپی شده را نظارت کنید و می توانید با استفاده از ikeymonitor آن را کنترل کنید. حتی اگر پیام ها حذف شوند، می توانید آخرین محتوای کپی شده را ببینید.
اکنون، در برخی از تلفن‌ها مانند سامسونگ، تنها رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسانی را می‌بینید که برای تکثیر در دسترس هستند. در حالی که بسیاری از تلفن‌های دیگر اجازه می‌دهند تقریباً تمام برنامه‌های نصب‌شده شبیه‌سازی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب دو واتس اپ در یک گوشی می‌توانید به سایت کافه آموزشگاه مراجعه کنید.
این آموزشگاه می‌تواند آموزش‌های لازم در مورد دو واتس اپ در یک گوشی به شما بدهد. واتس اپ یکی از پرکاربردترین سرویس های پیام رسانی فوری است و هزاران و میلیون‌ها نفر روزانه از خدمات متا استفاده می‌کنند. اگرچه تلفن های هوشمند دو سیم کارت مدت زیادی است که وجود دارند، اما به دلایلی اجازه استفاده از دو واتس اپ در یک گوشی را  نمی دهند. در اینجا در مورد نحوه استفاده از دو اکانت واتساپ در آیفون صحبت خواهیم کرد. بعد از این مرحله شما یک نسخه کپی‌شده از نرم افزار واتساپ دارید که می‌توانید شماره دیگرتان را در آن وارد کرده و استفاده کنید. نرم افزار واتساپ با هدف آسان‌تر کردن تعاملات دوستانه و خانوادگی در سال 2009 رونمایی شد.
در صورت رضایت، می‌توانید یکی از بسته‌های موجود را انتخاب کرده و برای آن بازه زمانی از اپلیکیشن استفاده کنید. در این مقاله نحوه راه‌اندازی واتساپ را با استفاده از تلفن ثابت به شما آموزش خواهیم داد. این پروسه را به اندازه تعداد اپ واتساپی که مد نظر دارید روی گوشی خود داشته باشید تکرار کنید. تنها مشکلی که این
برنامه های کلون کننده دارند این است که ورود به برنامه کلون شده کمی طول میکشد (نه خیلی) و گاه تبلیغات دارند،
وگرنه همه چیز به شکل همان برنامه عادی است. بعد از آن واتساپ کلون میشود و شما نسخه ای جداگانه از برنامه رسمی واتساپ خواهید داشت که می توانید با شماره
دلخواهتان در آن ثبت نام کرده و پروفایل بسازید. نصب واتساپ آشنایی با واتساپ وب مقاله «

استفاده از واتساپ وب بر روی کامپیوتر
»
را مطالعه کنید.
فرض کنید می‌خواهید یک حساب کاربری در تلگرام یا واتساپ بسازید اما نمی‌خواهید با شماره اصلی خودتان بسازید. برای مثال اگر شماره واقعی شما ۰۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ است، شماره مجازی شما با کدی به‌جای ایران و به‌صورت ۰۵۱۲۳۴۵۶۷۸ خواهد بود. حالا هنگام ساخت اکانت تلگرام یا واتساپ می‌توانید شماره مجازی خود را وارد کنید.

به این ترتیب فضای کافی وجود خواهد داشت و دانلود اپلیکیشن آسان خواهد بود. برای بسیاری از مردم جدا بودن شماره کاری با شماره تلفن شخصی‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد. اما احتمالا هم در فضای کاری و هم در زندگی شخصی ناگزیر به استفاده کردن از واتساپ هستند. به همین دلیل شاید مجبور به ساخت اکانت واتساپ برای هر دو شماره‌شان شوند. در این پست از بلاگ نوین هاب قصد داریم نصب دو واتساپ در یک گوشی را آموزش دهیم. این روش ساده ترین و مرسوم ترین روش تغییر صدا زنگ در تمام گوشی های اندرویدی و البته شیائومی است.
همچنین باید بگوییم واتسینو نماینده رسمی نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ است. واتساپ در کامپیوتر ویندوز و مک در حال قابلیت بسیار کاربردی است چرا که با بروزرسانی های انجام شده دیگر حتی نیازی نیست تلفن همراه به اینترنت متصل باشد و آن را در نزدیکی خود قرار دهید. این قابلیت میتواند در روزهای کاری مختلفی بازدهی شما را به چندین برابر افزایش دهد. برای نصب برنامه های اندروید در بلواستکس نیز کافی است روی زبانه My Apps کلیک کنید و
در پایین صفحه روی گزینه Install APK گزینه Install APK بزنید و فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید و با کلیک بر روی گزینه Open
آن را نصب کنید.
درمقابل، برخی از شماره‌های مجازی پولی به‌صورت ثابت است؛ درنتیجه به‌صورت مداوم به آن دسترسی خواهید داشت. در این مطلب از  آموزش سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، قصد داریم با این فناوری بیشتر آشنا شویم. راجع‌به مزایا، کاربرد و همچنین نحوه ساخت شماره مجازی صحبت خواهیم کرد. در انتها، چند نمونه از بهترین پلتفرم‌های ساخت شماره مجازی رایگان و پولی را معرفی می‌کنیم. اگر مشتاق استفاده از این فناوری قدرتمند برای مدیریت ارتباطات خود هستید، خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد.
یکی از بزرگترین سوالات این است که این برنامه کنترل والدین چگونه کار می کند و چگونه غیرقابل شناسایی است. هنگامی که کاربر نرم افزار را نصب می کند، به یک برنامه سیستم منتقل می شود. این بدان معنی است که صاحب گوشی نمی تواند آن را شناسایی یا حذف کند.
با ابرسرورها می‌توانید سرور با سیستم‌عامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید. APKPure از توسعه دهندگان برنامه ها می خواهد از امضای دیجیتال قابل اعتماد و تأیید شده استفاده کنند و فایل قابل دانلود باید اصلی باشد و به هیچ وجه تغییر نکرده باشد. ۵- صفحه مورد نظر روی آیپد به صورت خودکار مجددا بارگذاری شده و چت‌ها را به نمایش می‌گذارد.
روی WhatsApp Web/Desktop ضربه بزنید و کد QR مورد نظر را اسکن کنید. اگرچه واتس اپ را نمی‌توانید به صورت رسمی روی آیپد یا آیپاد تاچ نصب کنید، اما روش‌های خاصی برای انجام این کار وجود دارد که به آنها می پردازیم. واتس‌اپ همچنین به کاربران هشدار داده است که این بد‌افزار به کلاهبرداران این امکان را می‌دهد تا بدون اطلاع کاربر داده‌های او را در اختیار شخص سومی قرار دهد. به ادعای طراحان این برنامه، این اپلیکیشن با امکانات ویژه پیش از این تنها در اختیار افراد مشهور قرار می‌گرفته است. امکان ارسال صدها عکس به شکل هم‌زمان، ایموجی‌های جدید، تماس‌های ویدیویی و امکانات امنیتی بیشتر و بهتر از جمله ویژگی‌های این نسخه “انحصاری” هستند. IKeymonitor به برنامه تلفن دسترسی پیدا می کند و بنابراین می تواند شماره تلفن، مدت زمان تماس و حتی تماس تلفنی را ضبط کند.
این به پیامک‌ها، وایبر، واتس‌اپ، اینستاگرام، فیسبوک و همه سرویس‌های دیگر اشاره دارد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه، قابلیت نظارت بر پیام های Telegram و برنامه های مشابه است. اگر فرزندتان یا همسرتان برای قرار ملاقات برنامه ریزی می کند، شما اولین نفری خواهید بود که می دانید. در اینجا ما یک ویژگی استاندارد داریم که در همه برنامه های این نوع پیاده سازی شده است. موقعیت یابی GPS به این معنی است که برنامه از ماژول GPS در تلفن هوشمند استفاده می کند و مکان دقیق را در هر لحظه تشخیص می دهد.
این برنامه نیز قابلیت نصب برای هر دو کاربران اندرویدی و آیفون را دارد. اگر شماره تلفن‌های عادی به دریافت سیم‌کارت، تلفن یا دردسری مثل یک‌جا نشینی و هماهنگ‌بودن لوکیشن و تلفن گره خورده است، شماره‌های مجازی به شما کمک می‌کند فارغ از موقعیت مکانی‌تان، بتوانید از موقعیت تلفنی سایر کشورها بهره‌مند شوید. برای مثال، در خانه‌تان در دورافتاده‌ترین روستای جنوبی ایران بنشینید و با عزیزان در یک کشور خارجی صحبت کنید یا از موقعیت مکانی سایر کشورها برای امور مربوط به تلفن مجازی استفاده کنید.
در هر دوی این روش‌ها می‌توانید از طریق اپلکیشن یا سایت نسبت به ساخت و ایجاد شماره مجازی اقدام کنید. در خرید شماره مجازی شما می‌توانید بدون نگرانی از قطعی یا محدودیت، اکانت‌های مجازی خود را فعال کرده یا حساب‌های بین‌المللی و خارجی‌تان را وریفای کنید. البته درنظر داشته باشید برخی از شماره‌های مجازی یک‌بار مصرف هستند. یعنی پس از دریافت کد یا استفاده، حساب شما مسدود شده و دیگر امکان استفاده از آن شماره مجازی وجود ندارد.
نصب واتساپ قدیمی خودم رسیور , جدیدترین و بهترین های بازار در سال 2024 را از فروشگاه بزرگ و معتبر satgold بخواهید امکان ارسال به تمام شهرهای ایران از طریق پست و باربری و پشتیبانی 24 ساعته. از تمام روش های گفته شده به خوبی میتوانید آهنگ صدای زنگ را در تمام گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو تغییر دهید، درصورت وجود هرگونه مشکل و سوالی تیم فنی شیائومی ایران پاسخگو شما خواهند بود. سپس از شما پرسیده میشود که آهنگ انتخابی شما برای کدام قسمت، آهنگ زنگ سیم کارت یک یا سیم کارت دو، پیامک ، اعلان ها و Wake تنظیم شود و گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و کار تمام است. برنامه اسپای۲۴ یک راه‌حل نظارت قدرتمند و همه‌جانبه است که به شما کمک می‌کند تا از عزیزان خود محافظت کنید، کارکنان خود را نظارت کنید، یا فقط از فعالیت‌های خود مطلع شوید.
همان طور که به آن اشاره کردیم برنامه تم ها در گوشی های شیائومی قبلاً فقط با تغییر منطقه بر روی کشور هند قابل استفاده بود؛ اما اکنون با به روز رسانی گوشی خود میتوانید در تمام مناطق موجود برنامه تم ها را در اختیار داشته باشید. با ورود اپلیکیشن Themes به رام های گلوبال دیگر نیاز به نصب هیچ برنامه دیگری نداریم. برنامه اسپای۲۴، راه ‌حل نهایی شما برای نظارت پیشرفته بر موبایل، قدرت را در اختیار شما قرار می‌دهد. با پشتیبانی از بهترین تیم برنامه نویسی و پشتیبانی این صنعت، برنامه اسپای۲۴ طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد که به شما بینش جامعی از فعالیت‌های تلفن همراه و رایانه می‌دهد. نکته‌ای که نیاز است به آن توجه کنید، سازگاری این برنامه‌ها با موقعیت شما در ایران است.

آی‌ پی من چیست ؟ چگونه آدرس IP کامپیوتر و گوشی خود را پیدا کنیم؟

بنابراین می‌توانید به طور مخفیانه ایمیل‌ها و پیامک‌ها را بخوانید، موقعیت GPS را ردیابی کنید یا از هر کجا به صورت از راه دور تمام داده‌های ذخیره شده روی تلفن‌ها و تبلت‌های آن‌ها را مشاهده کنید. از طریق برنامه ساخت شماره مجازی، می‌توانید تعداد تماس‌ها، پیامک‌های دریافتی و ارسالی و بسیاری از فاکتورهای دیگر را مطابق با سرویسی که تهیه کردید، مدیریت کنید. این قضیه به شما کمک می‌کند تا تجزیه و تحلیل دقیقی از گزارش‌های تماس خود به‌خصوص در حوزه کسب‌و‌کار داشته باشید.

واتس‌اپ بیزینس

برند رسیور استرانگ ، نکست ، وی مکس ، اسکای وان ، یونیک استار ، آی استار ، آیکلاس ، استارمکس ، سوپرمکس ، اسکار ، استارایکس و… از دیگر مارک های تولید کننده رسیور ماهواره هستند که در سال 2023 بعضی هاشون دیگه تولید ندارند و ورشکست شده اند. برای اطلاع از آخرین و جدیدترین لیست قیمتها حتما عضو کانال تلگرام باشید. میز لانه‌زنبوری به‌صورت عمودی قابل حرکت است؛ بنابراین می‌توانید متریال‌هایی با ضخامت‌های مختلف را روی میز قرار دهید.
در صفحه جدیدی که باز میشود کافی است دکمه Multi-device را لمس کنید و بعد بر روی Join کلیک کنید. اگر هنوز نمی توانید YoWhatsApp را نصب کنید، توصیه می شود نسخه های قدیمی برنامه موجود در این سایت را امتحان کنید. ما اغلب در مورد دانلود یک برنامه و استفاده از ویژگی های آن بسیار هیجان زده هستیم. ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که بخواهیم هر برنامه ای را از منابع دیگری غیر از Play Store دانلود و نصب کنیم. اگر هنگام دانلود YoWhatsApp با همین مشکل مواجه هستید و نمی‌دانید که چرا YoWhatsApp نصب نمی‌شود، در اینجا ما با پاسخ هستیم. نوین هاب به‌عنوان کامل‌ترین پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی، قابلیت‌های انتشار و زمان‌بندی، مدیریت و دانلود کامنت و آنالیز را برای رشد کسب‌و‌کار، ساخت برند و تعامل بیشتر با مخاطبان، در‌اختیار شما قرار می‌دهد.