My Location My Location

My LocationMy Location

Use the Where? below to locate cities or browse

پرس هیدرولیک + قیمت خرید برترین دستگاه های پرس هیدرولیک

اگر در یک سازه نیاز به تجهیزات بزرگ و مستحکم باشد، یک دستگاه پرس سنگین مانند دستگاه‌های پرس هیدرولیک بهترین انتخاب ممکن به شمار می‌آید. دستگاه پرس هیدرولیکی یک وسیله است که برای اعمال فشار قوی به وسایل یا مواد مختلف استفاده میشه. اصل کار این دستگاه بر مبنای استفاده از نیروی هیدرولیکیه که توسط روغن یا مایع هیدرولیک منتقل میشه. دستگاه پرس هیدرولیک ی دارای یک سیستم پرکننده هیدرولیکی است که با فشار دادن مایع هیدرولیکی درون آن، فشار قوی روی وسیله موردنظر اعمال میشه. این بخش از دستگاه پرس هیدرولیکی محدوده اصلی حرکتی آن را مشخص می‌کند و به نوعی به ما به عنوان اپراتور نشان می‌دهد که امکان پرسکاری قطعات کار با چه اندازه‌ای را داریم. ۲۹ دستگاه به این قسمت وصل شده است و حرکت آن کاملاً تحت تأثیر اندازه این قسمت قرار دارد.
این شرکت ها معمولا طیف وسیعی از دستگاه های پرس هیدرولیک با برندهای مختلف و کیفیت های متفاوت را به فروش می رسانند. همچنین، این شرکت ها خدمات پس از فروش مانند نصب، راه اندازی و تعمیرات را نیز ارائه می دهند. از پرس هیدرولیک اغلب در ساخت تجهیزات برقی مورد استفاده در تاسیسات نیروگاه‌های اصلی استفاده می‌شود. سازه‌ها و کلیدهای موجود در ایستگاه‌های سوئیچینگ و جاهای دیگر از طریق کاربرد دستگاه پرس هیدرولیک مونتاژ می‌شوند. ترموستات‌هایی که به نگه داشتن دمای مناسب در منزل و مشاغل کمک می‌کنند، اغلب با استفاده از فشار ناشی از دستگاه‌های پرس هیدرولیک تولید می‌شوند. پرس‌های هیدرولیک معمولاً در ساخت وسایل خانگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • از این دستگاه در بسیاری از صنایع مانند صنایع خودروسازی، فلزکاری، ساخت و ساز و صنایع جوش استفاده می‌شود.
  • پرس‌های هیدرولیک معمولاً در ساخت وسایل خانگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • زمینه پرواز به دلیل استفاده از ارتفاع بالا برای مدت زمان طولانی، فشار نسبتا بزرگ است.
  • هر پرس هیدرولیکی با ماهیت سفارشی ساخته می‌شود تا به بهترین شکل با نیازها و خواسته‌های شما سازگاری داشته باشد.

معرفی پرس هیدرولیک با استفاده از ستون و یا استورک دستگاه که وظیفه آن هدایت و کنترل دستگاه می باشد. استورک یا ستون یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه می باشد و احتمال شکستن و یا خراب شدن آن بسیار پایین می باشد. پستهای استوانه‌ای هیدرولیک به عنوان قوس‌های نیم‌دایره‌ای در پرس C فرم استفاده می‌شوند. پرسهای سه و چهار ستونه تنها برای ماشینهای پرس هیدرولیکی مورد استفاده قرار میگیرند و ظرفیت بالایی دارند. از سوی دیگر در تمام پرسهای لنگ (سه مورد اول) نیروی فشاری متغیر است و در انتهای کورس به ماکزیمم مقدار خود خواهد رسید اما مکانیزم بکار گرفته شده در این دستگاه پرس سبب میشود نیروی فشاری یکسانی در تمامی طول کورس وجود داشته باشد. ماشین پرس هیدرولیک با استفاده از فشار سیالات در فرآوری فلزات، پلاستیک، چرم، چوب و فرآورده های پودری کاربرد دارد و

کاربرد دستگاه پرس هیدرولیک در صنایع مختلف

در صنعت و کارخانجات مختلف نظیر خودرو سازی جایگاه ویژه ای دارد.
پرس هیدرولیک بیشتر برای اهداف صنعتی ای که به فشار بالایی جهت پرس فلزات و تبدیل آن ها به ورق های نازک نیازمند است مورد استفاده قرار می گیرد. یک پرس صنعتی از صفحاتی به عنوان واسطه جهت کمک به صفحات اصلی پرس برای له کردن یا پانچ قطعات استفاده می کند. در اصفهان پرس کار طراحی ، ساخت و راه اندازی انواع یونیت هیدرولیک ، جک هیدرولیک و پرس هیدرولیکی در هر اندازه و تناژ انجام میگیرید.
شاید فکر کنید که وجود سیلندر در این بخش شبیه به طراحی اتومبیل می‌باشد ولیکن این بخش تشکیل شده از سیلندری استوانه ای شکل، پیستون، رام، ابزار های درزبندی، ابزارهای آب بندی و … می‌باشد. صرف نظر از برند و کشور تولید کننده، توان دستگاه، پیچیدگی دستگاه و آپشن های نصب شده بر روی پرس نیز در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. ویژگی اصلی این چهارچوب دسترسی به قالب از سه جهت روبه رو، راست و چپ است که بستن قالب روی دستگاه را نیز تا حد زیادی تسهیل مینماید.

نکات ایمنی در استفاده از ماشین های پرس هیدرولیک:

ممکن است از یک دستگاه برای ایجاد یا مونتاژ قطعات الکتریکی یخچال یا برخی از قسمت‌های آن استفاده شود. پوسته و قالب مایکروویوها، ماشین‌های ظرفشویی و ماشین لباسشویی برای شکل دهی نیاز به دستگاه پرس هیدرولیک دارند. البته کاربرد این دستگاه‌ها در حوزه مصارف خانگی بسیار بیشتر و متنوع‌تر است. برای این مورد فقط کافی است که به سیستم‌ها و ماشین آلات استفاده شده در حمل و نقل جاده‌ای یا حمل و نقل هوایی و ریلی توجه کنید. تقریباً بیشتر قطعات این سیستم‌ها و ماشین آلات با استفاده از کاربرد دستگاه پرس هیدرولیک به وجود آمده‌اند و حتی نمونه‌های کوچک‌تر آنها برای نشانه گذاری و مارکینگ قطعات به کار گرفته می‌شوند.

اصفهان پرس جزء شرکتهای مطرح در زمینه تولید انواع پرس هیدرولیک و ماشین آلات سنگین در کشور می‌‌باشد. میز دستگاه پرس، قسمت تخت و مستحکم دستگاه است که نگه داشتن قطعه و فراهم کردن شرایط برای اعمال فشار به قطعه را بر عهده دارد. ضخامت این میز در پرس های مختلف، متفاوت است و موقعیت آن توسط اهرم، قابل تنظیم است.استورک یا ستون، قسمت دیگر دستگاه پرس هیدرولیک است که وظیفه هدایت و کنترل پیستون و قرارگیری آن بر روی قطعه را برعهده دارد. این قسمت جزو مهم و حیاتی دستگاه پرس است و طراحی و اندازه آن در پرس های مختلف متغییر است.سیلندر هیدرولیک که از پیستون، سیلندر استوانه ای شکل، رام، ابزار درز بندی و ابزار های آب بندی و…. تشکیل شده است از اجزای اصلی پرس است و کاملا با سیلندر اتومبیل متفاوت است.مهم ترین جزو دستگاه پرس هیدرولیک، پمپ هیدرولیک است که منبع تامین نیروی دستگاه می باشد و باید نیروی لازم برای حرکت سیال را فراهم کند. طیف گسترده ای از انواع پرس هیدرولیک وجود دارد که با توجه به قالب و نوع موادی که از آن ساخته شده اند، کارکرد آن ها متفاوت است.
در مطالب قبل در مورد دستگاه پرس هیدرولیک دستی صحبت کردیم، اما در این مطلب می‌خواهیم دستگاه پرس هیدرولیک برقی را معرفی کنیم و ضمن معرفی بخشهای مختلف آن، نحوه عملکرد کلی دستگاه را هم توضیح دهیم. دستگاه‌های پرس برک Hidroliksan نوع H کشش عمیق دو کاره، با ظرفیت تا ۳۰۰۰ تن تولید می‌شوند و امکان تولید آن‌ها بر اساس نیاز مشتری نیز وجود دارد. در صورت نیاز به کار با هر نوع کشش عمیق، دستگاه‌های پرس برک کشش عمیق با قالب ارائه می‌شوند.

حتی بسیاری از پنل‌های بدنه هواپیما و بال‌ها با کمک فشار ناشی از این دستگاه‌ها به وجود می‌آید و امکان شکل دهی و علامت گذاری بر روی بدنه آنها هم به وجود آمده است. مواد غذایی متراکم و فشرده با استفاده از دستگاه پرس هیدرولیک بسته بندی می‌شوند. در حقیقت، بسته بندی بسیاری از محصولات محبوب مانند گوشت و پنیر بدون استفاده از پرس هیدرولیک امکان پذیر نیست. ضمن اینکه برخی از پودرهای آرایشی و قرص‌های دارویی هم اغلب با استفاده از دستگاه‌های پرس مخصوص هیدرولیک فشرده می‌شوند. دستگاه پرس هیدرولیک آربو هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که کار مربوط به آن ها بسیار سخت و سنگین نباشد. از این دستگاه برای سوراخ کردن فلزات، مهر زدن، نشان زدن و یا صاف کردن فلزات استفاده می شود.
در خرید یک دستگاه پرس هیدرولیک باید اطلاعات لازم و کافی داشته باشید تا خریدی مناسب و سود آور داشته باشید. کار کردن با دستگاه پرس پاور می تواند خطر آفرین باشد و موقع استفاده از آن باید نکات ایمنی رعایت شود. این پرس می تواند فشار زیادی برای مونتاژ و محکم کردن قطعات به هم ایجاد کند. این دستگاه، نیرویی بیشتر از نیروی مورد نیاز برای مونتاژ را به کار می برد. بهترین پرس هیدرولیک انتخاب بهترین پرس هیدرولیک تصمیمی حیاتی است که بر کل فرآیند تولید شما تأثیر خواهد گذاشت. با تنوع گسترده ای از مدل ها و برندها در بازار، یافتن گزینه ای مناسب نیازمند دانش تخصصی و ارزیابی دقیق نیازهای صنعتی شماست.
اگرچه امروز دستگاههای برش لیزر امکان مارکینگ با کیفیت بهتر را به وجود آورده‌اند. کار دستگاه پرس با روشن شدن پمپ شروع می شود که نیروی محرک لازم برای به حرکت درآوردن قسمت هیدرولیک دستگاه را فراهم می کند. در برخی مدل های پرس، امکان تظیم فشار هیدرولیک وجود دارد، اما هیچ دستگاهی فشار بیشتر از ظرفیتش را نمی تواند ایجاد کند. در دستگاه های پرس هیدرولیکی، فشار از طریق سیال مایع تامین میشود بطوریکه برای تنظیم طول کورس دستگاه و سرعت پیمایش آن از پمپی با قابلیت تغییر حجم و فشار و برای اعمال نیرو از سیلندر هیدرولیکی استفاده خواهد شد. اندازه میز دستگاه تأثیر چندانی در توانایی دستگاه ندارد و بیشتر به عنوان یک قسمت نگهدارنده عمل می‌کند. به عنوان مثال، در یک دستگاه پرس هیدرولیک سی فریم ممکن است اندازه میز دستگاه چندان بزرگ نباشد، اما توانایی و تناژ دستگاه تابع حرکت پیستون و فشار تولید شده در پمپ هیدرولیک است.
این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا تمام ویژگی های یک برنامه کاربردی را بدون نیاز به صبر برای اتمام کار، قبل از ایجاد تغییرات کنترل کند. این انعطاف پذیری، مزیتی است که پرس هیدرولیک را به بهترین انتخاب برای تولید قطعات تبدیل کرده است. این دستگاه توانایی ایجاد فشار بالا، دقت در کنترل فشار و قابلیت تنظیم فشار را داراست. پرس‌های هیدرولیک C فریم یا سی شکل با ظرفیت تولید تا ۲۵۰ تن، به عنوان سایزهای استاندارد و همچنین بر اساس نیاز مشتریان قابل تولید هستند. پرس‌های هیدرولیکی شکل C، به وسیله قالب‌های مختلف، برای انجام فرآیندهای خم کاری، برش کاری و صاف کاری قابل استفاده هستند. این نوع پرس که برای استفاده با قالب‌های کوچک تر توصیه می‌شود، به صورت خودکار و دستی تولید می‌شوند.
از دستگاه پرس هیدرولیکی برای انواع فعالیت‌ها در صنایع مختلف استفاده میشه، از جمله فشردن لوله‌ها، خم کردن ورق‌ها، تولید قطعات فلزی، خم کردن میلگردها و بیشتر. قسمت اول آن مربوط به استفاده از منبع تغذیه است که به کمک آن اصطلاحاً دستگاه روشن می‌شود. ابتدا باید قطعه کار روی میز دستگاه قرار داده شده و پیستون متناسب با آن قرار گیرد. در گام بعد، با اتصال جریان برق، پمپ هیدرولیک دستگاه شروع به فعالیت می‌کند و فشار لازم را تولید می‌کند.
این فشار با استفاده از یک دستگاه فشار سنج اندازه گیری می‌شود و نباید فشار تولید شده در دستگاه از ظرفیت آن بیشتر شود. این شرکت با تضمین اصالت و کیفیت کالا، اطمینان خاطر مشتریان خود را فراهم کرده است. با مراجعه به سایت  paskalstore.com و دریافت مشاوره رایگان، بهترین انتخاب را داشته باشید. منابع تامین نیروی فشار در دستگاه های پرس متفاوت می باشند که انتخاب آن ها به عواملی چون میزان سختی، شکل و برش مواد بستگی دارد، از این منابع می توان به پنوماتیک، نیروی مکانیکی و هیدرولیک اشاره نمود که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم. از دستگاه‌های پرس هیدرولیک برای فشرده سازی ذره‌هایی که سرامیک را تشکیل می‌دهند و آنها را به شکل سرامیک در می‌آورند، استفاده می‌شود. در واقع با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان سرامیک‌های سفالی معمولی یا سرامیک‌های پیشرفته را تولید کرد.
دستگاه های متفاوت ممکن است پمپ های متفاوتی داشته باشند و وظیفه اصلی آن ها این است که نیروی کافی حرکت سیال را تامین کنند. پرس هیدرولیک دروازه ای از یک دروازه تشکیل شده است که به صورت عمودی در بالای دستگاه قرار دارد. قطعه کار در زیر دروازه قرار می گیرد و با پایین آمدن دروازه، نیروی فشار اعمال می شود. با استفاده از قوانین هیدرولیکی، فشار به طور یکنواخت به قطعه اعمال می‌شود تا آن را خم کند. از پرس سی C فرم برای فشرده سازی، خم کردن، پهن کردن و برش مواد استفاده می‌شود.
پرس‌های هیدرولیک 500 تن ابزارهای قدرتمندی هستند که برای طیف وسیعی از کاربردها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در هنگام خرید پرس هیدرولیک 500 تن، مهم است که به فاکتورهای مهمی از جمله نیروی مورد نیاز، دقت مورد نیاز، ویژگی‌های ایمنی و بودجه خود توجه کنید. پرس هیدرولیک 500 تن، با استفاده از نیروی سیال هیدرولیک، فشار فوق العاده ای را ایجاد می کند که قادر به تغییر شکل و فرم دهی انواع فلزات، پلاستیک ها، و مواد دیگر است. این دستگاه ها، به دلیل دقت بالا، قابلیت کنترل فشار، و ایمنی بیشتر نسبت به پرس های مکانیکی، مورد توجه ویژه قرار گرفته اند. خرید انواع پرس هیدرولیکی دستی و برقی در ابعاد و وزن های مختلف با ما تماس بگیرید شرکت پارس بسکت.
دستگاه پرس برک Hidroliksan نوع H تک کاره با ظرفیت تولید تا ۳۰۰۰ تن، می‌تواند بر اساس نیاز مشتریان تولید شود. دستگاه‌های پرس برک نوع H بر اساس قالب مورد استفاده، قابلیت خم کردن، شکل دادن، سوراخ کردن برش و هم ترازی قطعات را دارا هستند. در صورت نیاز، بهتر است از دستگاه‌های بارگذاری قالب یا راهکارهای دیگری برای نصب قالب استفاده شود. دستگاه‌های پرس هیدرولیکی در تناژهای مختلفی از 10 تن تا 600 تن موجود هستند. بیش از ۳۰ سال است که دستگاه پرس هیدرولیک با وزن نزدیک به سه هزار تن در حوزه نفت و گاز به کار گرفته می‌شوند. این دستگاه‌ها ابزار خوبی برای ساختن لوله و پیاده سازی شکل‌های بزرگ در صنعت نفت و گاز هستند که می‌توانند بسیاری از سازه‌های فولادی را با بالاترین کیفیت ممکن شکل‌دهی کنند.

انواع پرس هیدرولیک

در ماشین سازی برادران صادقی قصد داریم که به بررسی سازنده پرس هیدرولیک و موارد دیگر بپردازیم. دستگاه پرس هیدرولیک 500 تن یکی از ماشین آلات ضروری در صنایع مختلف می باشد. این دستگاه با ویژگی های منحصر به فرد خود، باعث افزایش دقت، کیفیت، بهره وری و ایمنی تولید می شود.
این پرسها تقریبا ده برابر سریعتر از پرسهای هیدرولیکی هستند، اما با این حال سرعت دستگاه های پرس مکانیکی بیشتر میباشد، همچنین زمانی که اپراتور اقدام به تخلیه ی هوا نماید پرس متوقف خواهد شد. این تجهیزات تفاوت زیادی با نمونه های قبلی ماشین های پرس دارند، چرا که میتوانند طول کورس زیادی داشته باشند، اما سرعت و ظرفیت تناژ کمتری را پشتیبانی میکنند. به این صورت که اجزای ماشین های پرس هیدرولیک می توانند سوار و جدا شده، یا هم چنین می توانند خم، کشیده و فشرده گردند و
به شکل های مختلف بسته شوند تا کاری که می خواهیم را انجام دهند. یکی از انواع چرس ها می باشد که برای خم کاری و شکل دادن به قطعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.از این دسته پرس ها همچنین برای پانچ، مهر زنی و کشش نرم نیز استفاده می شود. پرس های دو ستونه به دو صورت پرس دو ستونه روغنی و پرس دو ستونه آبی موجود می باشد.
هم چنین برای مهر زنی، پانچ، کشش نرم و مضرس کردن اجزای کوچک نیز قابل استفاده هستند.
Full revolution clutch یا کلاچ تمام گردش که تا زمان کامل نشدن یک کورس کامل (یا یک دور چرخش کامل میل لنگ یا بادامک) قطع انتقال قدرت امکان پذیر نیست. در این مکانیزم کماکان محدودیت طول کورس وجود دارد اما سرعت پیمودن آن زیاد است و استفاده از موتورهای کوچکتر امکان پذیر میباشد. در این دستگاه اپراتور با بالا و پایین کردن اهرم، اقدام به جابجایی سیال هیدرولیک و تامین فشار پشت پیستون مینماید. اپراتور با چرخاندن اهرم دستی، پیچ را در مسیر رزوه هدایت کرده و فشار لازم برای برشکاری تامین خواهد شد. رسانه مهارتی نماتک به شما کمک می‌کند تا به راحتی مهارت‌های کاربردی در حوزه صنعت را بیاموزید و گامی موثر در پیشرفت صنعت کشور بردارید.